Çarşamba, Ocak 11, 2012

fotomanias

Evet sayın seyirciler Manyas Gölü'ndeki 5.günümüz de öylesine geçti gitti. Senin günün havasız ofisinin masasında mailler akıp gider işler beklerken, kah facebook'da bakınmakla kah gtalk da laklakla geçti. Olsun geçen giden gün oldu. Manyas Gölü bana işte bunu öğretti. Çok uzatmadan fotograflara geçicem ama önce Manyas Gölü dedi ki:

Kişinin kendisiyle kurduğu samimiyet onu ayrı yönlere götürebilir. (hayırlısı)



Daha baştan bok atma dii mi ama, bi sakin ol. ben de kimbilir nerde gördüm de aldım, ama bi yerde gördüm tabii. ( hayırlısı)


Agatha Christie sörfçüymüş..


Unicef kartlarını hep sevdim, bu öyle bişey değil ama benziyor nehirde çamaşır yıkayan insanlar ne güzel görünüyor..


RESPECT


kaçın guşlar!



Dragonborn! daha ne olsun
                                                                  
                                                                     


İspanyol mimik. biz de sadece fatih terim bu mimikleri yapabiliyor, Türk olmasına rağmen



bobiler.örg


çok özendim.


İlkokulu siyah önlükle okuyanların bir de sınıfta kümeleri olurdu. Öğretmen 5-6 kişiyi gruplar öyle oturturdu. Tembeller tembellerle, çalışkanlar çalışkanlarla. Bu kümelere bi isim verirdik, biri o kümenin başkanı, yazıcısı, sözcüsü falan olurdu. Bu ufak organizasyon yapısı tabii ki hiyerarşiye de sahip olurdu. Konu anlatımına gelindiğinde önemli kişiden en önemsiz kişiye doğru bir sıra izlenirdi. İşte biz de bir gün kümemizin adını he-man kümesi koymuştuk. Başkan He-man'di. (öğretmenin oğlu), ben Şila olmuştum. Ondan bendeki yeri ayrıdır Şila'nın.


the truth is out there. değil mi

3 yorum:

editor hepbilir dedi ki...

kacin guslar yerine
gacin kuslar olmasi gerekmiyor mu ?

(editor hepbilir)

kialetto dedi ki...

olabilir de olmayabilir de .. hatta gacin guslar bile olabilir, hepsi olur yani. nickini editör secmiş okuyucunun yorumunu görmezden gelemem., çok yanlış degilse aklıma ilk geleni muhafaza etmek tercih sebebi

servis dedi ki...

Değerli blog yöneticisi sitenizden çok memnun kaldık. Dell notebook tamiri olarak başarılarınızın devamını dileriz.