Cumartesi, Aralık 03, 2011

lady gaga'nın kısa filmi


neymiş efendim bu görkemli kaybedenler havalarından sıkılmış insanlar.. Oyunculuğunu beğendim, konuşma sesi de ne güzelmiş. kısa filmi de kendisi yönetmiş, ve dans sınıfı sahnesinde o topuklu ayakkabıları ve hafif büyük poposuyla ne de güzel dansediyor. kuvetteki çıplak çıldırma sahnelerini beğendim.. ilginç bi bilgi farmville'de puan kazanınca mı ne bu şarkı çalıyomuş ve bi de yayıncı kuruluş kesmeden yayınlıcaksanız yayınlayın ulan demiş, kasedi bırakmış gitmiş..

5 yorum:

Elmoş dedi ki...

Antenlik gibi olmasın, ama Gaga tırtonun önde gideniymiş gibi geliyor bana. Entellik Gaga'ya, bir pop yıldızına kaldıysa ayıp olsun. Sesini kısıp da izeyince "Vay, bu kız ne biçim müzik yapıyordur ha!" diyor insan, sesini açınca en ucuz Avrupa popundan beter. Değil mi ama?

Elmoş dedi ki...

Bir de bugün izledim bununla ilgili bir röp'ünü, "Klipteki her şey doğru, hepsi başıma geldi" falan diye gazı veriyordu. Vaktiyle herkesin etiket için manik depresif, herkesin "Bende biraz psikopatlık/paranoyaklık vardır" demesi gibi, bu da "Beni akıl hastanesine koydular" demez mi?

vicki vale dedi ki...

@elmoş istediğin kadar anten olabilirsin her yazıya elmoş, senin antenin ancak cızırtılar kaybolsun manasındadır, o yüzden etagfurullah.
bu şarkısı özelinde söylüyorum lady gaga bilgim poker face'de kalmış olabilir çünkü. Evet gayet basit bir müzik tınısı üzerine yerleştirilmiş slogan cümleciklerden örülü bir eser. Muhteşem diyemeyiz, lakin sevdim bu şarkıyı, kıpırdanasım geldi. Oynattı yani kısacası.
Hepsi başına gelmiş öyle diyo, çırılçıplak soyunup evinin kuvetinde yaptıklarını da yaptı mı bilmem, psikopat, manik depresif rolunun hakkını vermiş. artık rol müdür, gerçek midir bir lady gaga biyografisine girmek lazım, bakalım kim bilir ne zaman?

Adsız dedi ki...

What i do not realize is in fact how you are no longer really a lot more
well-appreciated than you may be now. You are very intelligent.
You already know thus significantly in terms of
this matter, produced me in my opinion believe it from so
many numerous angles. Its like men and women don't seem to be
interested until it's one thing to do with Woman gaga! Your personal stuffs excellent.
All the time handle it up!|

Here is my blog :: program do rozliczania pit
2013, aktualnyprogrampit.pl,

Adsız dedi ki...

Hey there! I've been reading your website for a long time now and finally
got the courage to go ahead and give you a shout
out from Humble Texas! Just wanted to say keep up the excellent work!



Also visit my homepage - healthy diet plans