Cuma, Mayıs 20, 2011

Her Nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa departmanından..


Olay metrobüste geçti, söğütlüçeşme-zincirlikuyu hattında. Sakin bir gündü, usulca en arka kontuklara sinmiştim. Bir kız ve erkek tartışa tartışa geldiler, ne dedikleri anlaşılmıyordu. Çocuk bıdı bıdıladı, kız fena carladı. Kes sesini, gerizekalı, gerizekAAAALII diye cocuga sesini yükseltti, bütün metrobüsle beraber dona kaldım çünkü herkes duymuştu.Çocuğun hakkını vermek lazım sesini çıkarmadı, terbiyesini bozmadı, cadoloz kızın seviyesine inmedi.Ama kız sinmek bilmiyordu, bir iki defa daha Kes sesini kes sesni GeriZEKALIII diye daha bağırdıktan sonra kafasını oğlandan ters yöne çevirerek burnundan solumaya devam etti. Sonra bu insanevladı kız benim yanımda boşalan yere oturdu. Çucuk montunu tutması için kıza verdi, kız arlanmaz ve de hic utanmaz bir tavırla daha: kendin taşısana SaLAAAK dedi. Ben artık dayanamayarak bebeğim, güzelim ayıp diil mi insan içinde sevgilinize böyle davranıyosunuz dedim, kız bana da bi tane patlattı. Yalan burası, gerisi doğru çok acaipti.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

var öyle arıza tipler :) hausa sen ne karışııyosun ki hem patlatabilir yani insan o sinirle

vicki vale dedi ki...

evet naciye venüs,patlatır ağzım yüzüm dağılabilir neticesiyle hiç sinirimi kaldırmıyım dedim, rahatsızlığımı hissettirmeye çalıştım ama vurdumduymaz bencil insanoğlu onu da hissetmedi ki GerizEKALI söylemlerine devam eyledi.

Toz dedi ki...

Eskiden sokak aralarında top oynarken sokaktan geçen yaşça bizden büyük abilerimiz genelde at şu topu bakim abinin kıllı göğsüne gibi hayvani bir tabirle topu isterlerdi.Bir iki sektirip bize atarlardı.Hiç tanımasak bile o noktada bir samimiyet vardı.Bizde saygı onda sevgi vardı.Ama şimdi zaten çocuklar top oynayamıyorlar ve ya oynamıyorlar ya da pes,fifa oynuyorlar.Kaldı ki olanlardan topu istesen anne diye bağirip kaçarlar heralde.Çocuklar bu kadar bozulmuşken(bence çağa ayak uydurma,onların devri böyle)varsın gençlik nasıl iki ayak üstünde dursun.Allah'tan korkutucu bir tipim var artistlik çekemiyorlar bana :)

vicki vale dedi ki...

çocukluk da öldü desene, insanlıktan sonra. vay be!